This is me then

Hejsan!

DESIGNEN ÄR TILLS JAG HUNNITS FIXA EN ENKEL!

Jag heter Johanna mer igen känd som "barahon". Jag är 15år och född år 1993. Jag bor på Ekerö lite utanför Stockholm. Jag tillbringar dagarna med vänner samt skolsatsning.

Jag är ny på denna bloggen nu, men innan har ni sett mig på johow.blogg.se, baarahon.blogg.se (den var den största tror jag) sist stockholmsfinaste.blogg.se (med min vän Elin).

Varför jag itne bloggar där längre är pga av lite olika skäl, har inte bråkat med henne lr ngt sådant, hon är min bästavän så. Men det kan bli jobbigt att vara tvp ibland, och jag lovar er denna blogg ska jag verkligen "satsa" på och uppdatera så ofta dt bara går.

Jag kommer att skriva mest om vardag och mitt liv, det händer mer eller mindre i mitt liv dag efter dag. Jag skriver om så mkt jag kan men nte allt för privat. Jag älskar även musik mm så dt kmr att komma med i bloggen och inom kort en enkel design innan jag hinner göra en.

En bild på mej från idag.
Men nu ska jag fia lite med kategorier och ngn enklare design.
Vi hörs sunshines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0